Yukka vásárlási feltételek

Kedves leendő Ügyfelünk!

Kérjük, hogy amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni webáruházunknak, figyelmesen olvasd el a Vásárlási feltételeket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A szerződés nyelve magyar.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk!


Üzemeltetői adatok

A webáruház üzemeltetője: YUKKA Line Kft.
Cégjegyzékszám: 01-09-906126
Adószám: 14489617-2-43
Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Bankszámlaszám: 11701004-20234320
Telefon: 06-20-444-0900
E-mail: info@yukka.hu
Cím: 1011. Budapest, Hunyadi J. u. 19. 1. em 2. (kiskereskedelmi kiszolgálás nincs itt)


Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Webáruházunkban kontaktlencséket és ápolószereket, kontaktlencsés kiegészítőket (Bauch & Lomb, Johnson & Johnson, CIBA Vison, CooperVision, Sauflon, Yukka Look), márkás napszemüvegeket (Police, Polaroid, Givenchy, Ray Ban, Furla, Emporio Armani, Giorgio Armani, Hugo Boss, Rudy Project, Speedo, Tom Tailor), valamint natúr termékeket (Agronatura, Annemarie Börlind, Bergland, Bronnley, Dr Organic, Faith in Nature, Farfalla, Lafe's, Logona, L'Erbolario, Simply Organic, Weleda, Dr.Hauschka, Envirosax) vásárolhat meg. A termékképek csak illusztrációk, kis mértékben eltérhetnek a valóságtól.


Vásárlás menete

1. Regisztráció
2. Termék kosárba tétele
3. A vásárlás véglegesítése, fizetési mód kiválasztása

A kínálatunkat regisztráció és bejelentkezés nélkül is böngészheted, a termékeket a kosárba teheted. A vásárláshoz viszont regisztrálni kell, vagy ha már van felhasználói fiókod, be kell jelentkezni az oldal tetején található menüpontra klikkelve.

A vásárláshoz itt meg kell adnod adataidat, melyeket bármikor módosíthatsz a későbbiekben. A kosárra klikkelve lehet érvényesíteni a vásárlást, a fizetési mód kiválasztásával. Rendeléseidről a „Rendeléseim” menüben tájékozódhatsz.

A Yukka.hu termékeit weboldalunkon keresztül, kizárólag elektronikus módon tudod megrendelni. Ennek feltétele a sikeresen aktivált regisztráció (továbbá a regisztráció során kötelezően megjelölt mezők pontos kitöltése). Hibásan megadott adatokból eredő károkért a Yukka.hu nem vállal felelősséget. Telefonon és e-mailben leadott rendeléseket nem áll módunkban teljesíteni. 

FIGYELEM! Kontaktlencse rendelésnél: Saját szemed egészségének érdekében kérünk, hogy szemorvosod ill. kontaktológusod által a kontaktlencse viselésére előírtakat maradéktalanul tartsd be és ezek tudatában rendelj és használj kontaktlencsét.
Minden termék esetében: A termék mellett feltüntetett vételár az ÁFA-t is tartalmazza. A mindenkori vételár változás jogát fenntartjuk, a módosítások a yukka.hu oldalon való megjelenés időpontjától lépnek életbe.


Hibásan leadott rendelések

Megrendelésedet még a kiszállítást megelőzően, térítésmentesen töröljük, amennyiben kérésedet az info@yukka.hu e-mail címen mielőbb jelzed felénk. Kiszállítást követően, az áru kézhezvételét követő 8 munkanapon belül elállhatsz vásárlási szándékodtól. Ez esetben a megrendelt termék(ek) árát 100%-ig visszatérítjük. Kérünk, hogy az áru megérkezésekor a terméket és annak paramétereit (pl. kontaktlencse dioptria, kiszerelés, mennyiség, stb) alaposan ellenőrizd, mert csak bontatlan, sérülésmentes, hiánytalan terméket áll módunkban visszavenni! Ebben az esetben az áru visszaküldésének a költsége Téged terhel. Kivételt képez ez alól - a Yukka.hu hibájából tévesen kiküldött áru, amelyet térítésmentesen, saját költségen cserélünk. További információk az „Elállás joga” cím alatt.


Fizetési lehetőségek

Bankkártyás fizetés:
A tranzakció az EC/MC, VISA és egyéb dombornyomott, iiletve elektronikus fizetésre alkalmas bankkártyával történik, az OTP Bank Zrt SSL-titkosított rendszerén keresztül.
Internetes fizetésre alkalmas bankkártyák listája (az oldal tájékoztató jellegű)

A bankkártyás fizetés rövid ismertetése:
1. A termékek kosárban való elhelyezése és a bankkártyás fizetés kiválasztása
2. Ezt követően az OTP bank biztonságos internetes fizetést garantáló oldalára kerülsz
3. Az internetes fizetéshez szükséges bankkártya adatok* megadása után a tranzakciót a Fizetés gombra kattintva indíthatod el
4. A tranzakciót követően visszakerülsz a Yukka.hu webáruház oldalára, ahol a fizetés és megrendelés sikerességéről vagy sikertelenségéről szóló összefoglalót olvashatod.
5. Sikeres fizetés esetén e-mailben kapsz tájékoztatót a megrendelés részletes adataival, melyet kérünk, az áru átvételéig őrizz meg.
6. Várd a csomagot, melyet a Dioptrans futárcég juttat el Hozzád!


Átutalásos fizetés:
Bankszámlaszámunk: 11701004-20234320
Amennyiben nem rendelkezel a fent említett elektronikus vásárlásra alkalmas bankkártyával, akkor kifizetheted megrendelésedet átutalással is. A megrendelés visszaigazolásakor a feltüntetett fizetendő összeget (mely a szállítási költséget is tartalmazza), utald át az OTP Bank Zrt.-nél vezetett bankszámlánkra:
11701004-20234320-00000000
Az árut - az átutalt összeg bankszámlánkra történő beérkezését követően - a Dioptrans futárszolgálattal küldjük el számodra. 


Utánvétes fizetés:
Utánvétes fizetés esetén a Dioptrans futárszolgálat kézbesíti a csomagot. A csomagon feltüntetett összeget, amely tartalmazza a szállítási költséget is, a futárnak kell kifizetni készpénzben.

Válaszd ki számodra a legmegfelelőbb és legegyszerűbb fizetési módot, döntéskor vedd figyelembe, hogy:
• bankkártyával teljesen biztonságos környezetben, néhány kattintással lebonyolíthatod a megrendelést, egyszerűen, gyorsan és kényelmesen
• a bankkártyás fizetés során az adataidat a legszigorúbb, SSL titkosítás védi, a Yukka.hu nem fér hozzá semmilyen tranzakciós vagy bankkártyás adathoz, csak a sikeres vagy sikertelen tranzakcióról szóló értesítőt kapja meg üzenetben az OTP Bank Zrt.-től
• az átutalással történő fizetésnél (ha nem bankon belüli az utalás) fontos számolni a tranzakció teljesülésének és az összeg beérkezésének néhány (maximum 2-3) munkanapos időtartamával, így ezek a megrendelések az összeg beérkezésekor kerülnek teljesítésre
• utánvétes fizetésnél az értesítésben szereplő napon a futárnak készpénzben kell a csomag értékét megfizetni

*= Bankkártya adatok:
A fizetéshez szükséges megadni a kártyán feltüntetett nevet, bankkártyád számát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának fehér sávjában, vagy az azt körülvevő részben található 3 jegyű biztonsági, ún. CVC kódot. A tranzakciót Te indítod el a „Fizetés” gombra történő klikkeléssel, ezt követően az SSL-titkosított rendszerben a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, és vásárlási limit kerülnek ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget a számlavezető (kártyakibocsátó) bank zárolja a kártyán - ezzel a fizetés megtörtént.
A yukka.hu a bankkártyás fizetést ajánlja vásárlóinak!

Maximális biztonság - ismerd meg a Yukka garancia vállalásait!


Garancia

Áruházunkban népszerű, márkás termékeket forgalmazunk. Nem azokhoz nagyon hasonló, de azoknál rosszabb minőségű másolatokat, hanem kizárólag eredeti, gyári darabokat. Valamennyi hivatalos beszerzési forrásból származik. Aki nálunk vásárol, az biztos lehet abban, hogy a megvásárolt áru valóban márkás, minőségi, eredeti gyári termék.

Garanciális ügyek intézésének menete:

A kiszállítás után kérjük, hogy alaposan vizsgáld meg a kapott terméket, annak paramétereit, és ha bármi hibát (lencséknél pl. nem megfelelő dioptriát), rendellenességet tapasztalsz, azonnal jelezd felénk!

Minden csomagban megtalálod a gépi számlát a vásárlás dátumával.
Kérjük, őrizd meg ezt a bizonylatot, az estleges későbbi reklamáció intézésénél ennek fontos szerepe lehet!

Ha a használat során bármilyen rendellenességet tapasztalsz, kérjük haladéktalanul értesíts minket e-mailben (info@yukka.hu) vagy telefonon a 20/444-0900-s számon.
A hibás terméket kérjük küldd vissza postán a számla másolatával.
Mivel a javított, vagy a kicserélt terméket is ingyenesen juttatjuk el a vásárlókhoz, egyedül csak a reklamációs termék hozzánk történő elküldésének postaköltségét kell a megrendelőnek fizetnie.
Az előbbiek miatt portós, vagy utánvétes csomagot sajnos nem áll módunkban átvenni, kérjük, hogy az esetleges küldeményt kizárólag normál postai csomagként add fel.

A visszakapott termék a probléma jellegét illetően alapvetően két féle lehet:

1. Javítható hiba

Ebben az esetben a terméket szakműhelyben/gyártói képviseleten megjavíttatjuk, és a lehető legrövidebb időn belül a mi költségünkre visszajuttatjuk.

2. Nem javítható hiba / Gyártási hiba

A szakműhely/gyártói képviselet bevizsgálását követően a hibás terméket kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük.
A kedves vásárlónk döntheti el, hogy melyik megoldás kedvezőbb a számára.

A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül föl, a kérdéses terméket elküldjük független laboratóriumi vizsgálatra, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg.
Amennyiben a szakvélemény azt állapítja meg, hogy a reklamáció nem volt indokolt, a terméket visszajuttatjuk Önhöz, de ebben az esetben a visszaszállítási költséget Önnek kell fizetnie.


Szállítás


Általános tudnivalók a kiszállításról:

A Yukka.hu weboldalon megrendelt termékeket a Dioptrans futárszolgálat juttatja el Hozzád. A futárok a kézbesítést napközben, munkaidőben végzik (9 és 18 óra között), ezért kérünk, hogy a szállítási címnél figyelj arra, hogy napközbeni-, és lehetőség szerint mobiltelefonos elérhetőséget adj meg nekünk. A futár sikertelen kézbesítést követően még egy alkalommal kísérel meg kiszállítást.
Csomagszállítási kérdésekkel kapcsolatosan keresd vevőszolgálatunkat: 0620-444-0900
Szállítási költségek:
Átutalásos és bankkártyás fizetés esetén:
0-9.999 Ft-ig: 799 Ft
10.000-19.999 Ft-ig: 499 Ft
20.000 Ft felett: ingyenes!
A szállítási költséget előzetesen, a megrendelt áru ellenértékével egyidejűleg kell kifizetned. A Dioptrans futárnak így már nem kell semmit sem fizetned, a csomag egyszerűen és gyorsan átvehető.
Utánvétes fizetési mód esetén:
0-9.999 Ft-ig: 799 Ft
10.000-19.999 Ft-ig: 499 Ft
20.000 Ft felett: ingyenes!
A szállítási díjat a megrendelt áru ellenértékével egyidejűleg, a Dioptrans futárnak kell kifizetned.
Szállítási határidő:
Minden termék esetében a termék leírásában találod meg a hozzá tartozó szállítási határidőt. *
Ez a határidő a megrendelés beérkezésétől számított időt jelöli. Kérjük, vedd ezt az időpontot figyelembe, és még időben rendeld meg a termékeket (pl. kontaktlencséd kihordási idejének lejárata, vagy az ápoló termékek kifogyásának elkerülése érdekében)!
* Speciális termékeknél, vagy átmeneti raktárhiány esetében a szállítás időtartama terméktípustól, gyártótól, stb függően változhat. Ha ilyen probléma merülne fel, a megrendelés beérkezését követő 1 munkanapon belül e-mailben vagy telefonon egyeztetünk Veled és tájékoztatunk a pontos szállítási dátumról!
Maximális biztonság - ismerd meg a Yukka garancia vállalásait!


Elállás joga

Amennyiben a megrendelt és kifizetett termék bármilyen okból nem nyeri el tetszésedet és visszaküldöd a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül (vagy 8 napon belül írásban jelzed felénk az elállás szándékát), a Yukka Line Kft. visszafizeti a termék árát az elállás jogáról szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet alapján, amely rendelkezik a távollevők között kötött szerződésekről. Ebben az esetben vissza kell juttatnod hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb harminc napon belül visszatérítjük a termék árát. A vevőt csak és kizárólag termék visszaküldésének a díja terheli. Kizárólag sértetlen terméket tudunk visszavenni. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvétele nem áll módunkban.
Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak:
- Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
- Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben - a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében.

A törvény további részleteinek megtekintése itt.


Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretnél elállási jogoddal, annak jelzését megteheted a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként add fel jelzésedet, így tudod igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttasd vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékodról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A yukka.hu-n történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja az áruház üzletszabályzatát és tisztában van a rendelés menetével. (Ezzel létrejön a szerződés a távol lévő felek között.)


Adatvédelem

A Yukka.hu a felhasználók adatait szigorúan bizalmasan kezeli, garantálja továbbá a vásárlóknak, hogy adatai harmadik fél számára nem lesznek láthatóak. Kártyás fizetésnél az adatait csak és kizárólag az OTP Bank Zrt. láthatja, a kártya adatokat a Yukka.hu sem kapja meg. Az adatvédelmi elvek kialakítása az 1992. évi LXIII. adatvédelmi törvény alapján történt. Regisztrációddal egyidejűleg elfogadod ezeket a feltételeket.

A Yukka.hu szolgáltatásai regisztrációhoz kötöttek. Regisztráció nélkül aktív tevékenységre a portálon nincs lehetőség. Adatbázisunkban a felhasználói nevet, a regisztráló jelszavát, vezeték- és keresztnevét, e-mail címét, telefonszámát, lakcímét, a regisztráció időpontját kezeljük. Ezek az adatok nélkülözhetetlenek az azonosításhoz, a kapcsolatfelvételhez és a számlázáshoz.

További adatvédelmi és regisztrációs elveink, szabályaink itt találhatók.